Verzenden & retourneren

Verzenden met PostNL.

Verzending binnen Nederland: € 2,95 per order. 
Vanaf € 50 gratis.
 
Verzending naar België: € 6,95 per order. 
Vanaf € 75 gratis.
 
Bestellingen op werkdagen tot 16.00 uur geplaatst met AfterPay (en betaald) met iDEAL of PayPal, worden de volgende werkdag al geleverd met PostNL.
De leveringsbetrouwbaarheid van PostNL is 96% binnen 24 uur.
 
Besteld op Tijdstip Bezorgd op
Maandag voor 16.00 Dinsdag
Dinsdag voor 16.00 Woensdag
Woensdag voor 16.00 Donderdag
Donderdag voor 16.00 Vrijdag
Vrijdag voor 16.00 Zaterdag
Zaterdag   Dinsdag
Zondag   Dinsdag
 

Herroepingsrecht

Bij aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Wij verwijzen u hierbij verder naar artikel 6 herroepingsrecht uit de door ons gehanteerde Algemene Voorwaarden Webshop Keurmerk.

Retourenbeleid/omruilen voor een andere maat

- Stuur een e-mail naar info@hetbeteremerk.nl zodat wij uw zending verwachten.
- Vermeld in het onderwerp van uw e-mail het ordernummer.
- Verpak, indien mogelijk in originele verpakking, de ongedragen en onbeschadigde artikelen;
- Adresseer de zending aan Het Betere Merk, Chopinlaan 2, 4462 JN  Goes
- Zodra wij de zending hebben ontvangen nemen wij contact met u op.
- U kunt eventueel het artikel omruilen voor een grotere of kleinere maat. Dit doen wij slechts 1 x per order.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Het Betere Merk rekent geen verzendkosten - vanaf € 35 - voor het verzenden van de producten. Het retourneren van de producten zijn voor kosten van de koper. 

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan info@www.hetbeteremerk.nl door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
 
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Omtrent het herroepingsrecht.

 De consument kan de koop binnen 14 dagen ontbinden en heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. Daarnaast dient de webshop een door de wetgever verstrekt modelformulier aan te bieden waarmee de consument van zijn koop kan afzien. De consument is niet verplicht het modelformulier in te vullen. De consument kan ook op andere manieren de overeenkomst ontbinden.